Tuesday, May 19, 2009

WELCOME!!!

Assalamualaikum

Terima Kasih kerana meluangkan masa anda untuk mengakses ke laman blog Gaharu-Lenggeng. Tahniah saya ucapkan kepada anda, kerana anda merupakan pembaca yang bertuah. Ini kerana anda telah memilih laman yang tepat bagi melangkah ke dunia perniagaan gaharu.

Thank you for spending your time to accessing this site. Congatulation for you because you are one of the lucky person. It is because you have choosing the right site before go to the real world of agarwood.

Laman Blog Gaharu-Lenggeng diasaskan oleh saudara Zulkefly Mohamad bin Omar yang juga merupakan pemilik syarikat L&R Enterprise Sdn Bhd. Beliau merupakan pengusaha gaharu yang berpengkalan di Lenggeng-Negeri Sembilan, Temerloh-Pahang dan Melaka. Di dalam laman blog ini, saya akan berkongsi dengan anda segala-galanya tentang gaharu. Pastikan anda setia bersama dengan saya melalui laman maya ini. Laman ini juga sebagai perantara bagi pengusaha-pengusaha lain yang berminat untuk membeli atau menjual gaharu.

Gaharu-Lenggeng Blog was built by Mr. Zulkefly Mohamad b Omar that is also the owner of L&R Enterprise Sdn Bhd company. He is a bussinessman and get involved in selling and buying Agarwood. It was base in Lenggeng-Negeri Sembilan, Temerloh-Pahang and also Malacca. Trough this blog, i will share everything about Agarwood. Therefore, make sure you keep accessing this site. This blog also doing buying and selling Agarwood for whom interested.


Saya amat mengalu-alukan sebarang komen, cadangan, persoalan atau urusan bisnes ini bersama dengan anda. Sekian dahulu untuk hari ini.

I'm looking forward for any comments, suggestion or business matters through this site. That's all for today.

No comments:

Post a Comment